10 września 2025
Nowy kurs Akademii PARP: „Podstawy prawa konsumenckiego dla przedsiębiorców”
Udostępnij
Klient nasz pan! To powiedzenie – chociaż używane od setek lat przez kupców, rzemieślników i handlarzy – jednoznacznie sugeruje, kto w relacji „sprzedawca-kupujący” jest stroną bardziej uprzywilejowaną. Na przestrzeni historii nie zawsze jednak tak było.
Współcześnie w celu uregulowania wzajemnych relacji między obiema stronami obowiązuje prawo konsumenckie, czyli zbiór różnych przepisów prawnych przysługujących konsumentom i mających na celu ich ochronę. Problem w tym, że nie ma jednego dokumentu, który zawierałaby wszelkie nakazy i zakazy dotyczące konsumentów. Dlatego przedsiębiorcy powinni znać najważniejsze akty prawne, żeby wiedzieć, gdzie szukać potrzebnych informacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie obowiązki masz wobec swoich klientów oraz jak wdrożyć je w praktyce tak, aby z jednej strony skutecznie chronić swój biznes, a z drugiej budować pozytywne relacje z klientami, już dziś zapisz się na najnowszy kurs Akademii PARP pt. „Podstawy prawa konsumenckiego dla przedsiębiorców”
Dzięki udziałowi w kursie „Podstawy prawa konsumenckiego dla przedsiębiorców” dowiesz się:
- czym jest prawo konsumenckie oraz kim są konsument, przedsiębiorca i przedsiębiorca na prawach konsumenta;
- czym są rękojmia, niezgodność towaru z umową oraz gwarancja;
- komu i w jakich sytuacjach przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Kurs został udostępniony 10 września 2025 roku na platformie edukacyjnej Akademii PARP. Odwiedź podstronę nowego kursu, aby dowiedzieć się więcej.
Zapraszamy do śledzenia strony Akademii PARP, na której będziemy informować o premierach kolejnych kursów. Wejdź na stronę główną Akademii PARP i zapisz się już dziś na wybrane kursy e-learningowe! Nasza oferta jest całkowicie bezpłatna.
Ukończenie każdego z kursów online daje możliwość uzyskania certyfikatu bez wychodzenia z domu.