Pomiń nawigację

26 września 2025 r.

Ruszył Tokyo Game Show!

25 września 2025 r. w Japonii rozpoczęły się targi Tokyo Game Show (TGS). Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jest tam obecna i organizuje polskie stoisko narodowe.

Tokyo Game Show to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń branży gier na świecie. Co roku przyciąga setki wystawców z Japonii i zagranicy oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających – od profesjonalistów, przez media, aż po fanów gier. To właśnie tutaj prezentowane są najnowsze technologie, innowacyjne tytuły oraz trendy, które w najbliższych latach będą kształtować globalny rynek. Obecność na TGS to doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń oraz promocji w jednym z najbardziej dynamicznych ekosystemów gamingowych.

Polska branża gier zyskuje coraz większe uznanie w Japonii – kraju, który od dekad wyznacza kierunki rozwoju światowego gamingu. Dzięki wysokiej jakości produkcjom, unikalnym pomysłom oraz rosnącej liczbie międzynarodowych sukcesów, polscy twórcy gier stają się rozpoznawalną marką również na rynku japońskim. Stoisko narodowe w Tokio to nie tylko okazja do prezentacji najnowszych projektów z Polski, lecz także szansa na budowanie trwałych relacji z japońskimi wydawcami, inwestorami i graczami. To krok w stronę jeszcze silniejszej obecności polskich gier na globalnej mapie branży.

Na polskim stoisku narodowym o powierzchni ponad 50 m² promowana jest oferta 50 polskich firm, z czego ok. 40 jest obecnych na targach osobiście, nawiązując nowe kontakty biznesowe z partnerami z całego świata. Zagraniczni zwiedzający mają również okazję spróbować swoich sił w strefie gamingowej, w której każdego dnia targów prezentowane są inne tytuły polskich twórców.

Zobacz katalog firm promowanych na polskim stoisku narodowym na targach Gamescom [PDF].

Gorąco zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr C04 w hali 11!

Targi potrwają do niedzieli, 28 września

Relacja z GDC prowadzona jest na profilu Programu Promocji Sektora kreatywnego na Facebooku.

Kliknij link, aby zobaczyć aktualną listę polskich firm (PDF)

 

Stoisko jest organizowane w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).

Może Cię zainteresować

Opublikowano: 26.09.2025 11:18
Poprawiono: 25.09.2025 09:52
Modyfikujący: sebastian_lodzinski
Udostępniający: sebastian_lodzinski
Autor dokumentów: