Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Realizacja strategii wzorniczej firmy Bryk gwarancją budowy silnej i rozpoznawalnej marki polskiego przedsiębiorstwa
Beneficjent
P.P.U.H. BRYK
Wartość projektu
3 555 270,00 PLN
Wartość dofinansowania
1 425 000,00 PLN
Program operacyjny
Polska wschodnia
Działanie
Wzór na konkurencję
Opis projektu
Celem realizacji projektu było zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki polskiego przedsiębiorstwa na rynku krajowym i międzynarodowym.
BRYK koncentruje się na produkcji i serwisowaniu narzędzi diamentowych oraz narzędzi z węglika spiekanego wykorzystywanych w przemyśle meblarskim, lotniczym i motoryzacyjnym. Działając z sukcesami na kilku rynkach, pozostaje firmą opartą w 100% na polskim kapitale. BRYK koncentruje się na produkcji i serwisowaniu narzędzi diamentowych oraz narzędzi z węglika spiekanego wykorzystywanych w przemyśle meblarskim, lotniczym i motoryzacyjnym. Działając z sukcesami na kilku rynkach, pozostaje firmą opartą w 100% na polskim kapitale.
Zakres projektu realizowany był poprzez:
- Doskonalenie funkcji wzorniczej-poprzez wdrożenie rebrandingu marki BRYK, identyfikacji internetowej firmy, opracowanie spójnego projektu opakowań, materiałów marketingowych i wizerunkowych oraz wdrożenie identyfikacji wizualnej przedstawicieli i ekspertów
- Doskonalenie funkcji marketingowej poprzez wdrożenie infrastruktury marketingowej oraz organizację paneli doradczych w zakresie technologii obróbki metalu w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej.
- Podnoszenie sprawności wewnątrzorganizacyjnej poprzez wdrożenie podejścia projektowego w firmie w celu udoskonalenia struktury organizacyjnej oraz zasad pracy w szczególności w celu zwiększenia jakości zarządzania procesem wzorniczym.
- Podnoszenie sprawności technologicznej poprzez wdrożenie zmian w technologii produkcji i logistyce dla nowej oferty na rynek wysokich technologii, udoskonalenie produktów pod względem ergonomii, procesów projektowania i produkcji narzędzi, podnoszenie kompetencji w zakresie projektowania oraz podnoszenie jakości infrastruktury technologicznej.
W wyniku przeprowadzonych działań Wnioskodawca wprowadził innowację produktową w postaci nowych linii narzędzi skrawających.
- Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
- Nazwa działania: 1.4 Wzór na konkurencję
- Nazwa projektu: Realizacja strategii wzorniczej firmy Bryk gwarancją budowy silnej i rozpoznawalnej marki polskiego przedsiębiorstwa
- Nazwa beneficjenta: P.P.U.H. BRYK
- Wartość projektu: 3 555 270,00 zł
- Wartość dofinansowania: 1 425 000,00 zł