Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Realizacja strategii wzorniczej gwarancją budowy silnej i rozpoznawalnej marki przedsiębiorstwa Gaia
Beneficjent
"GAIA" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wartość projektu
875 411,01 PLN
Wartość dofinansowania
403 988,19 PLN
Program operacyjny
Polska wschodnia
Działanie
Wzór na konkurencję - II etap: Wdrożenie strategii wzorniczej
Opis projektu
Przedmiotowy projekt dotyczy rozwoju wzornictwa w firmie Gaia, dzięki wdrożeniu do produkcji nowej linii bieliźniarskiej, na którą składać się będą na etapie wdrożenia dwa typy/konstrukcje biustonoszy sportowych oraz spodenki sportowe/leginsy. W miarę możliwości firma będzie wprowadzać nowe konstrukcje do nowej linii. Zakres działań wdrożeniowych wynika z sugestii i rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej, opracowanych w ramach I Etapu konkursu. Wyróżniać się będzie ona innowacyjnymi funkcjonalnościami i ergonomicznym kształtem. Biustonosze sportowe i spodenki/ leginsy wykonane będą z materiałów stricte przeznaczonych do odzieży sportowej (tj. materiały z dodatkiem elastanu, oddychające, odprowadzające wilgoć). Ponadto nowa linia produkowana będzie za pomocą innowacji technologicznej, tj. płaskich szwów (łączenie materiałów na płasko). Wskazane nowe funkcjonalności i cechy innowacyjne wyżej opisanych produktów, dają szereg korzyści dla grupy docelowej. W celu podniesienia poziomu wzornictwa w firmie Gaia konieczne jest wprowadzenie do oferty nowej linii bieliźniarskiej o wyróżniającej się stylistyce i przeznaczeniu. Niezbędne jest zatem zaprojektowanie nowej linii produktów. Zadanie to będzie realizowane przez doświadczony Dział Projektowy przedsiębiorcy we współpracy z zewnętrznymi firmami doradczymi (doradztwo w zakresie nowych technologii i zaprojektowania modelu miseczki gorseciarskiej, stanowiącej element biustonosza sportowego). Do uruchomienia produkcji nowej linii bieliźniarskiej konieczne jest poszerzenie parku maszynowego. Dzięki temu wzrośnie konkurencyjność firmy, marka stanie się bardziej rozpoznawalna, a dokonane zmiany w sferze oferty, technologii i marketingu pozwolą na przetarcie prostej ścieżki do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa. Wydatki ogółem projektu wynoszą: 954 940,65 zł. Okres realizacji projektu: lipiec 2018- marzec 2019.