Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa Solo w skutek wdrożenia strategii wzorniczej
Beneficjent
P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota
Wartość projektu
5 362 308,00 PLN
Wartość dofinansowania
2 999 400,00 PLN
Program operacyjny
Polska wschodnia
Działanie
Wzór na konkurencję
Opis projektu
Grupa Solo jest obecnie wiodącą firmą w południowo-wschodniej Polsce zajmującą się produkcją ekskluzywnych okien PCV w niemieckim systemie Salamander oraz dystrybucją towarów z branży stolarki budowlanej.
Celem głównym projektu było podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.
W wyniku realizacji projektu firma P.P.H.U. SOLO wdrożyła rekomendacje wskazane w strategii opracowanej w ramach Etapu I działania w postaci innowacji produktowej, marketingowej, organizacyjnej i procesowej.
Firma wprowadziła do oferty innowacyjne produkty w postaci:
- nakładek aluminiowych w 3 różnych stylach - klasycznym, nowoczesnym i rezydencyjnym
- klamek - 6 wzorów dopasowanych stylistycznie do profili i nakładek aluminiowych solo, zgodnie z wskazanymi stylami architektonicznymi
„ Przygotowując strategię firma doradcza przeprowadzała analizę rynku. Badała trendy w budownictwie, wyposażeniu wnętrz, itp. Z badań wynikało, że jest zapotrzebowanie na atrakcyjne wzorniczo okna czy klamki okienne”- podsumował beneficjent.
- Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
- Nazwa działania: 1.4 Wzór na konkurencję
- Nazwa projektu: Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa Solo w skutek wdrożenia strategii wzorniczej
- Nazwa Beneficjenta: P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota
- Wartość projektu: 5 362 308,00 zł
- Wartość dofinansowania: 2 999 400,00 zł