Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Uruchomienie innowacyjnej platformy B2B do zarządzania kampaniami direct mail
Beneficjent
PROGRAFIX Spółka z o.o.
Wartość projektu
1 728 000,00 PLN
Wartość dofinansowania
1 728 000,00 PLN
Program operacyjny
Polska wschodnia
Działanie
Wdrażanie innowacji przez MŚP
Opis projektu
Firma PROGRAFIX Sp z o.o przygotowała platformę B2B Direct Mail online, która pozwoliła jej klientom, na samodzielną wysyłkę oferty/reklamy spersonalizowanej. Dzięki takiej możliwości, można kierować reklamy do odpowiednio wybranej grupy potencjalnych klientów, a jak pokazały badania , odsetek odpowiedzi na takie oferty jest wysoki.
W wyniku przeprowadzonych przez firmę prac B+R opracowano algorytm, który:
- weryfikuje zebrane dane,
- dobiera właściwą ofertę, bezpośrednio do danego rodzaju kampanii reklamowej,
- pozwala optymalizować ofertę reklamową, na podstawie otrzyywanych informacji zwrotnych,
- przygotowuje raport z obsługi zwrotów z korespondencji, aby sprawdzić zainteresowanie ofertą.
Rozwiązanie to stanowi innowacje na rynku europejskim, zrealizowany projekt był pierwszym tak kompleksowym i zautomatyzowanym systemem tego rodzaju w Europie. Za sprawą dofinansowania z projektu, nastąpił rozwój komunikacji handlowej z wykorzystaniem platformy B2B , umożliwiło to pozyskanie nowych klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. System umożliwił tworzenie nowoczesnych, masowych kampanii reklamowych i pozwolił tymi kampaniami zarządzać. W rezultacie końcowym firmy uzyskały narzędzie pozwalające znacznie szybciej i skuteczniej pozyskać nowych klientów, i przedstawić aktualną ofertę obecnym partnerom biznesowym.
- Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
- Nazwa poddziałania: 1.3.1 Wdrażanie innowacji przez MŚP
- Nazwa projektu: Uruchomienie innowacyjnej platformy B2B do zarządzania kampaniami direct mail
- Nazwa beneficjenta: PROGRAFIX Spółka z o.o.
- Wartość projektu: 1 728 000,00 zł
- Wartość dofinansowania: 1 728 000,00 zł