Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Wprowadzenie produktów marki PETITE LAURE na rynek amerykański
Beneficjent
PETITE LAURE PAULINA WUDARCZYK
Wartość projektu
182 400,00 PLN
Wartość dofinansowania
145 920,00 PLN
Program operacyjny
Inteligentny rozwój
Działanie
Go to Brand
Opis projektu
W ramach działalności formy PETITE LAURE została stworzona marka ubranek dla dzieci, bielizny nocnej do porodu i karmienia oraz akcesoriów w postaci kocy, otulaczy i pieluszek wyłącznie z bawełny organicznej i ekologicznego bambusa. PETITE LAURE cały swój proces produkcyjny, łącznie z tkaniem i projektowaniem, prowadzi w Polsce, zgodnie z poszanowaniem zasady fair trade. Celem projektu był wzrost rozpoznawalności marki PETITE LAURE PAULINA WUDARCZYK na arenie międzynarodowej oraz promocja jej oferty produktowej. Na potrzeby Branżowego Programu Promocji MODY POLSKIEJ firma wzięła udział w targach oraz w jednej indywidualnej misji gospodarczej na rynku perspektywicznym, w USA. Celem tych działań było pozyskanie potencjalnych kandydatów do współpracy biznesowej (dystrybutorów, agentów, odbiorców hurtowych). Realizacja działań promocyjnych pozwoliła na zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Ekspansja na rynki zagraniczne pozwoliła zwiększyć sprzedaż oraz otworzyć nowe kierunki dystrybucji.