Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
zwiększenie konkurencyjności firmy poprzez uczestnictwo w programie promocji branży sprzętu medycznego
Beneficjent
Medi-Sept sp. z o.o.
Wartość projektu
111 900,00 PLN
Wartość dofinansowania
67 140,00 PLN
Program operacyjny
Inteligentny rozwój
Działanie
Go to Brand
Opis projektu
Firma Medi-Sept sp. z o.o to polski producent kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji. Oferuje najwyższej jakości rozwiązania w zakresie utrzymania higieny: preparaty do dezynfekcji, profesjonalne środki utrzymania czystości oraz sprzęt do sprzątania. Głównym celem projektu z pozyskanych środków unijnych było podniesienie konkurencyjności firmy poprzez udział w zagranicznych imprezach gospodarczych w programie promocji branży sprzętu medycznego. Do działań promocyjnych wytypowano wyroby medyczne marki parasolowej MEDISEPT, odznaczające się największą konkurencyjnością, tj.: alkoholowe, gotowe do użycia preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego VELOX TOP AF, MEDI-SPRAY oraz koncentraty na QAC: VIRUTON EXTRA,VIRUTON FORTE, Quatrodes EXTRA.
Producent w ramach projektu zrealizował udział w targach medycznych w Düsseldorfie, wziął udział w indywidualnych misjach wyjazdowych do Rumunii, Serbii, Bułgarii, Grecji, Słowenii, Węgier, Francji, Włoch oraz zrealizował zaplanowane działania promocyjne (film reklamowy, katalogi promocyjny oraz stronę internetową).
- Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
- Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
- Nazwa projektu: zwiększenie konkurencyjności firmy poprzez uczestnictwo w programie promocji branży sprzętu medycznego
- Nazwa beneficjenta: Medi-Sept sp. z o.o.
- Wartość projektu: 111 900,00 zł
- Wartość dofinansowania: 67 140,00 zł