Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Materiały wideo
Service design - jak projektować nowe usługi
Projektowanie usług (service design) to proces projektowy, który od kilku lat nieprzerwanie zyskuje na popularności. Stosują go nie tylko duże korporacje, ale też średnie, czy nawet małe firmy, które chcą od zera stworzyć nową, dobrze zaprojektowaną usługę, bądź ulepszyć tę już istniejącą.
O tym czym jest service design, jakie daje korzyści, jakie narzędzia wykorzystuje i dlaczego warto stosować tę metodologię podczas projektowania usług, opowiada Tomasz Chyrchel, ekspert w zakresie projektowania usług, w rozmowie z Justyną Dżbik-Kluge.
Zobacz też
Co to są usługi chmurowe i jak z nich korzystać? Rozmowa z ekspertem
Czas trwania:
Logistyka w e-commerce
Czas trwania:
Zrównoważony rozwój: projektowanie opakowań – wymagania, prawo, dobre praktyki
Czas trwania: