Pomiń nawigację

Materiały wideo

Akademia PARP prezentuje kurs – Profesjonalny sekretariat – kurs I stopnia

Data publikacji: 26.10.2022 Czas trwania:

Większość przedsiębiorstw posiada w swoich strukturach organizacyjnych sekretariat, czyli miejsce pracy przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za zajmowanie się bieżącymi sprawami administracyjnymi firmy. Pracownik sekretariatu jest pewnego rodzaju wizytówką przedsiębiorstwa – ma on bezpośredni kontakt z kontrahentami i klientami, umawia spotkania i często jest pierwszą osobą kontaktową. Zakres jego obowiązków jest bardzo szeroki, do jego zadań należy m.in. prowadzenie kalendarza przełożonego, rejestr korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, a także dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie. Czym jeszcze zajmuje się pracownik sekretariatu? Jaką rolę w organizacji pełni sekretariat? Jak zorganizować pracę na stanowisku sekretarki/-rza, aby była ona jak najbardziej efektywna?

Jeśli jesteś zainteresowany budowaniem profesjonalnego wizerunku firmy na stanowisku pracownika sekretariatu i chcesz poznać odpowiedzi na wyżej wymienione pytania, weź udział w nowym, bezpłatnym kursie online Akademii PARP: „Profesjonalny sekretariat”.

Dzięki udziałowi w kursie „Profesjonalny sekretariat” dowiesz się:

  • jakie funkcje w organizacji pełni sekretariat,
  • jak zorganizować pracę sekretariatu, aby była efektywna,
  • na czym polega profesjonalne przyjęcie interesantów,
  • jak komunikować się z interesantami za pomocą poczty tradycyjnej, elektronicznej oraz przez telefon,
  • w jaki sposób realizować główne obowiązki pracownika sekretariatu.

Zapraszamy do śledzenia strony Akademii PARP, na której będą pojawiały się aktualności informujące o datach uruchomienia przyszłych kursów – wejdź na stronę główną Akademii PARP i zapisz się już dziś na wybrane kursy e-learningowe!

Oferta kursów e-learningowych Akademii PARP jest całkowicie bezpłatna. Ukończenie każdego z kursów online daje możliwość uzyskania certyfikatu bez wychodzenia z domu.