Pomiń nawigację

Materiały wideo

Filmy szkoleniowe
Prawo
Marketing

Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów

Data publikacji: 23.06.2025 Czas trwania:

💬 Chcesz, żeby Twoją firmę polecali klienci? Jedna z dróg, która prowadzi do tego celu to sposób obsługi reklamacji. Zobacz nagranie webinarium „Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów” i poznaj najważniejsze aspekty prawne tego procesu, by móc sprawnie budować długotrwałe relacje z klientami. Webinarium zostało realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

🎧 Słuchaj na Spotify 🚙

Wybrane zagadnienia poruszone podczas rozmowy:

  1. Pigułka wiedzy wstępnej. 06:09
  2. Przedsiębiorcy objęci ochroną konsumencką (quasi-konsumenci). 16:38
  3. Zawodowy charakter umowy. 21:43
  4. Reżimy odpowiedzialności. 26:23
  5. Rękojmia. 28:00
  6. Ciężar dowodu – B2B. 44:44
  7. Niezgodność towaru z umową, czyli rękojmia konsumencka. 47:36
  8. Ciężar dowodu – B2C. 51:31
  9. Gwarancja. 58:48
  10. Dostarczenie wadliwej rzeczy do gwaranta. 01:05:05
  11. Inne przepisy wykorzystywane przy reklamacjach. 01:06:08
  12. Prawo do zwrotu, czyli odstąpienie od umowy. 01:12:54
  13. Problemy praktyczne. 01:19:20
  14. Jak radzić sobie z roszczeniami? 01:22:01
  15. Pytania i odpowiedzi. 01:29:13

Prezentację do tej rozmowy znajdziesz 📌 tutaj.

Daj nam znać, jeżeli to nagranie pomogło Twojej firmie! E-mail: crmsp@parp.gov.pl