Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Materiały wideo
Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów
💬 Chcesz, żeby Twoją firmę polecali klienci? Jedna z dróg, która prowadzi do tego celu to sposób obsługi reklamacji. Zobacz nagranie webinarium „Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów” i poznaj najważniejsze aspekty prawne tego procesu, by móc sprawnie budować długotrwałe relacje z klientami. Webinarium zostało realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Wybrane zagadnienia poruszone podczas rozmowy:
- Pigułka wiedzy wstępnej. 06:09
- Przedsiębiorcy objęci ochroną konsumencką (quasi-konsumenci). 16:38
- Zawodowy charakter umowy. 21:43
- Reżimy odpowiedzialności. 26:23
- Rękojmia. 28:00
- Ciężar dowodu – B2B. 44:44
- Niezgodność towaru z umową, czyli rękojmia konsumencka. 47:36
- Ciężar dowodu – B2C. 51:31
- Gwarancja. 58:48
- Dostarczenie wadliwej rzeczy do gwaranta. 01:05:05
- Inne przepisy wykorzystywane przy reklamacjach. 01:06:08
- Prawo do zwrotu, czyli odstąpienie od umowy. 01:12:54
- Problemy praktyczne. 01:19:20
- Jak radzić sobie z roszczeniami? 01:22:01
- Pytania i odpowiedzi. 01:29:13
Prezentację do tej rozmowy znajdziesz 📌 tutaj.
Daj nam znać, jeżeli to nagranie pomogło Twojej firmie! E-mail: crmsp@parp.gov.pl