Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Materiały wideo
Reklamacje towarów i usług w relacjach b2b
Reklamacja chroni kupującego nie tylko przed skutkami nabycia towaru obarczonego wadami fizycznymi i prawnymi, ale też przed źle wykonaną usługą. Mogą z niej skorzystać nie tylko konsumenci, ale i przedsiębiorcy, którzy mają trzy sposobności do tego by dochodzić swoich roszczeń: rękojmię za wady, gwarancję, odpowiedzialność kontraktową.
Jaki jest zakres czasowy odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi? Kiedy przedsiębiorca może być traktowany jako osoba fizyczna? Ile trwa gwarancja i w jakim czasie musi zostać rozpatrzona? Co jest podstawią do poniesienia odpowiedzialności kontraktowej? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań związanych z reklamacją towarów i usług w relacjach b2b znajdziecie oglądając powyższą animację.
Animacja powstała w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstwo (CRMŚP) Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).