Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
- Online
- Prawo
Webinarium
Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów
Centrum Rozwoju MŚP
11:30 - 13:00
Aby zadać pytanie przejdź na stronę transmisji
Opis
Zapraszamy do udziału w webinarium "Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów", które jest dedykowane przedsiębiorcom oraz osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klienta w firmie.
Uczestnicy webinarium poznają kluczowe różnice między odpowiedzialnością wobec konsumentów, quasi-konsumentów i przedsiębiorców w kontekście B2B i B2C. Podczas spotkania omówione zostaną zasady rękojmi jako surowego reżimu odpowiedzialności niezależnego od winy oraz specyfika rękojmi konsumenckiej dotyczącej niezgodności towaru z umową. Ekspert wyjaśni również różnice między rękojmią a gwarancją, prezentując praktyczne aspekty odpowiedzialności podmiotów innych niż sprzedawca.
Webinarium dostarczy praktycznych narzędzi do budowania sprawnie działającej procedury reklamacyjnej w firmie oraz efektywnego radzenia sobie z roszczeniami klientów.
Webinarium jest realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Zapisz się, aby otrzymać powiadomienie.
Zobacz pozostałe nasze webinaria tutaj!
Serdecznie zapraszamy!
Prelegenci

Program
10 czerwca 2025
11:30 - 11:40
B2C czy B2B, czyli rozróżnienie konsumentów, quasi-konsumentów i przedsiębiorców.
11:40 - 11:50
Rękojmia, czyli surowy reżim odpowiedzialności niezależny od winy.
11:50 - 12:05
Niezgodność towaru z umową, czyli rękojmia konsumencka.
12:05 - 12:20
Gwarancja, czyli odpowiedzialność, która może być zaciągnięta przez inne podmioty niż sprzedawca.
12:20 - 12:35
Odpowiedzialność odszkodowawcza, czyli inne przepisy wykorzystywane przy reklamacjach.
12:35 - 12:50
Prawo do zwrotu, czyli odstąpienie od umowy.
12:50 - 13:00
Sprawnie działająca procedura reklamacyjna w firmie, czyli jak radzić sobie z roszczeniami.
13:00 - 13:05
Pytania i odpowiedzi.