Pomiń nawigację
  • Online
  • Prawo
10 czerwca
11:30

Webinarium

Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów

Centrum Rozwoju MŚP

Opis

Zapraszamy do udziału w webinarium "Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów", które jest dedykowane przedsiębiorcom oraz osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klienta w firmie.

Uczestnicy webinarium poznają kluczowe różnice między odpowiedzialnością wobec konsumentów, quasi-konsumentów i przedsiębiorców w kontekście B2B i B2C. Podczas spotkania omówione zostaną zasady rękojmi jako surowego reżimu odpowiedzialności niezależnego od winy oraz specyfika rękojmi konsumenckiej dotyczącej niezgodności towaru z umową. Ekspert wyjaśni również różnice między rękojmią a gwarancją, prezentując praktyczne aspekty odpowiedzialności podmiotów innych niż sprzedawca.

Webinarium dostarczy praktycznych narzędzi do budowania sprawnie działającej procedury reklamacyjnej w firmie oraz efektywnego radzenia sobie z roszczeniami klientów.

Webinarium jest realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Zapisz się, aby otrzymać powiadomienie. 

Zobacz pozostałe nasze webinaria tutaj!

Serdecznie zapraszamy!

Prelegenci

Michał Żmijewski
Michał Żmijewski Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp.k. / LW sp.

Program

10 czerwca 2025

11:30 - 11:40

B2C czy B2B, czyli rozróżnienie konsumentów, quasi-konsumentów i przedsiębiorców. 

11:40 - 11:50

Rękojmia, czyli surowy reżim odpowiedzialności niezależny od winy. 

11:50 - 12:05

Niezgodność towaru z umową, czyli rękojmia konsumencka. 

12:05 - 12:20

Gwarancja, czyli odpowiedzialność, która może być zaciągnięta przez inne podmioty niż sprzedawca. 

12:20 - 12:35

Odpowiedzialność odszkodowawcza, czyli inne przepisy wykorzystywane przy reklamacjach. 

12:35 - 12:50

Prawo do zwrotu, czyli odstąpienie od umowy. 

12:50 - 13:00

Sprawnie działająca procedura reklamacyjna w firmie, czyli jak radzić sobie z roszczeniami.

13:00 - 13:05

Pytania i odpowiedzi.