Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Zarządzanie innowacyjne
Pobierz wybrany format publikacji:
Warsztaty są rodzajem akty wności, która jest zawsze uwarunkowana wrażliwością i stanem wiedzy konkretnej osoby. Warsztaty stawiają na aktywność, autoekspresję, samorealizację bez wyznaczania granic możliwości; zwiększają szansę poczucia własnej wartości, tworząc obszar subiektywnej przyjemności z doświadczenia i samorealizacji, a poczucie wolności i bezpieczeństwa, konieczne w procesie, zwiększa zaufanie do własnych możliwości uczestników, dając wzmocnioną motywację do poznania działania.
Spis treści
1. Warsztat jako jedna z metod Zarządzania Innowacyjnego
1.1. Warsztat – co to takiego?
1.2. Przekonania leżące u podstaw metody warsztatowej
1.3. Zasady pracy warsztatowej w grupie
1.4. Cele warsztatu w kontekście zmian świadomościowych i osobowościowych
2. O grupie słów kilka.
2.1. Grupa społeczna
2.2. Dlaczego łączymy się w grupy?
2.3. Rodzaje grup społecznych
2.4. Proces grupowy
2.5. Etapy rozwoju grupy
2.6. Podstawowe typy psychologiczne członków grupy – zespołu
2.7. Role grupowe
3. Grupa otwarcia... świadomość siebie
3.1. Cele „Grupy otwarcia”
3.2. Natura Ja
3.3. Czy tylko my posiadamy poczucie własnego Ja?
3.4. Trzy drogi do poznania siebie
3.5. Otwartość
3.6. Okno Joharieg o - na ile znam siebie i na ile znają mnie inni
3.7. Informacja zwrotna – feedback
3.8. Zasady bezpiecznej i pomocnej info rmacji zwrotnej
4. Misja, wizja, cele
4.1. Budowanie swojej osobistej misji
4.2. Po co wyz naczać cele?
4.3. Jakie kategorie celów
4.4. Jak wyznaczać cele?
4.5. Osiąganie celów