Pomiń nawigację

4 marca 2025

Komunikacja marketingowa nie tylko dla dużych firm – marketing szeptany. Rozmowa z ekspertem

Udostępnij

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z ekspertem na temat marketingu szeptanego, która jest skierowana do właścicieli małych i średnich firm, osób zawodowo zajmujących się marketingiem oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi strategiami marketingowymi.

Gościem rozmowy jest Wojciech Bizub, który jest specjalistą w obszarze sprzedaży i obsługi klientów.

Fragment rozmowy z ekspertem:

Czasami firmy decydują się na działania obliczone na przykucie uwagi i osiągnięcie dużego zasięgu. Trzeba jednak pamiętać, że jeżeli coś obiecujemy to ta obietnica musi być dowieziona! Jeżeli będzie tylko przyciągnięcie uwagi. To będzie tylko fasada, jeżeli nic za tym nie pójdzie. Nie będzie spełnionej obietnicy, więc pojawi się negatywny feedback. Finalnie na rynku będzie opinia, że dana firma umie tylko w marketing, ale nic innego nie potrafią.

W trakcie rozmowy eksperta wyjaśnia, co klienci nazywają marketingiem, na co zwracają uwagę, jak zrównoważyć jakość z marketingiem oraz jakie są pierwsze kroki w marketingu szeptanym. Zostały podane również polskie case studies, które pokazują, jak skutecznie wykorzystać marketing szeptany w praktyce. Poruszono także temat personalizacji, roli internetu i social media w marketingu szeptanym oraz znaczenia monitorowania i feedbacku.

Odkryj, jak tworzyć talking triggers i wyróżnić się na rynku. Ta rozmowa może być nieocenionym  źródłem wiedzy dla każdego, kto chce skutecznie promować swoją firmę.

Materiał zrealizowany w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw, PARP.

Zobacz całą rozmowę na YouTube:

 

Posłuchaj rozmowy na Spotify:

 

Wybrane zagadnienia poruszone podczas rozmowy:

  1. Co klient nazywa marketingiem? 01:10
  2. Na co klienci zwracają uwagę? 06:30
  3. Jakość vs. marketing. 08:10
  4. Pierwsze kroki w marketingu szeptanym. 12:24
  5. Case studies wykorzystujące elementy marketingu szeptanego. 14:49
  6. Marketing miejsc. 19:12
  7. Personalizacja. 20:38
  8. Rola internetu w marketingu szeptanym. 25:23
  9. Monitorowanie i feedback. 31:09
  10. Social media, a marketing szeptany. 41:35
  11. Talking Triggers. 47:39
  12. Podsumowanie rozmowy. 52:18

Zachęcamy do zapoznania się z dostępną na dole strony prezentacją, która stanowi uzupełnienie rozmowy z ekspertam.

Zobacz nasze wcześniejsze rozmowy z ekspertami w 2023 i 2024


Zapraszamy również do skorzystania z bezpłatnych materiałów Centrum Rozwoju MŚP:

Zapraszamy do kontaktu. Nasz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Pliki do pobrania

  • Prezentacja

    Komunikacja marketingowa nie tylko dla dużych firm – marketing szeptany

Zobacz więcej podobnych artykułów