Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
- Online
- Szkolenia i doradztwo
- BKL
- BKL 2022
Webinarium
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej. Premiera wyników I edycji badań
10:00 - 12:30
Opis
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na kolejne spotkanie z cyklu „Okrągły stół” pt.: Pomiędzy automatyzacją procesów marketingowych a komunikacją Human To Human (H2H), zorganizowane z myślą o osobach związanych z sektorem komunikacji marketingowej – przedsiębiorcach, pracownikach, organizacjach przedsiębiorców, przedstawicielach instytucji edukacyjnych, instytucji rynku pracy, administracji publicznej oraz ekspertów i analityków – ale także wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji marketingowej.
Spotkanie będzie okazją do zaprezentowania wyników pierwszej edycji badań Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Wspólnie z zaproszonymi ekspertami dyskutować będziemy między innymi na temat:
- przyszłości sektora komunikacji marketingowej
- trendów, które wydają się mieć decydujący wpływ na sektor
- czynników warunkujących sukces firmy w warunkach ciągłej zmiany
- umiejętnościach liderskich umożliwiających skuteczne zarządzanie multidyscyplinarnymi zespołami
- jak budować przywiązanie freelancerów
Zapraszamy do zapoznania się z Raportem Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego dla sektora komunikacji marketingowej oraz Broszurą BBKL - sektor komunikacji marketingowej, z wybranymi wynikami badań.
Prelegenci
Program
10 marca 2022
10:00 - 10:25
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego w sektorze komunikacji marketingowej – wprowadzenie do Okrągłego Stołu
Paulina Zadura, Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii, PARP
Sektor komunikacji marketingowej w badaniach Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego
Anna Skowrońska, Koordynator I edycji projektu BBKLII w sektorze komunikacji marketingowej, PARP
10:25 - 11:25
Blok I: Skuteczne kierowanie zespołami w obliczu nowych wyzwań
Pracownicze i liderskie kompetencje, których znaczenie wzrośnie w najbliższej przyszłości w sektorze – wyniki badań
dr hab. Barbara Worek, prof. UJ Instytut Socjologii/ Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych, Uniwersytet Jagielloński
Dyskusja ekspercka: Wyzwania w wymiarze kompetencyjnym i zarządczym dla sektora komunikacji marketingowej w czasach H2H i 3E
Zbigniew Brzeziński, lider Grupy Rynek Pracy Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Agata Kaczmarska, Chief People Officer, dentsu Polska & CEE
Patrycja Załuska - Prezes RE:START KARIERY
Roland Zarzycki, Collegium Civitas
Prowadzenie dyskusji: Monika Dawid–Sawicka, Ekspertka rynku pracy
11:25 - 12:25
Blok II: Spójrzmy przed siebie – możliwe kierunki rozwoju sektora
Wizja sektora w oparciu o zidentyfikowane w badaniu trendy
Natalia Krygowska-Nowak, MCM Institute, Współautorka raportu z badań
Dyskusja ekspercka: Przyszłość sektora w świetle aktualnych trendów
Karolina Borkowska-Bylicka, Wiceprezes Public Dialog
Wojciech Kreft, Unicorn VR World
Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine
Marcin Olkowicz, Przewodniczący i Animator Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Prowadzenie dyskusji: Monika Dawid–Sawicka, Ekspertka rynku pracy
12:25 - 12:30
Podsumowanie Okrągłego Stołu – Anna Tarnawa, Kierownik Sekcji badań i strategii, PARP