Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
- Online
- Szkolenia i doradztwo
- BKL
- BKL 2023 - zakończone
Webinarium
Niepewność i zmienność impulsem do rozwoju. Spotkanie wokół wyników II edycji projektu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego dla sektora komunikacji marketingowej
#Branżowe Czwartki
10:00 - 12:00
Opis
Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu #Branżowe Czwartki organizowane z myślą o osobach związanych z sektorem komunikacji marketingowej – przedsiębiorcach, pracownikach, przedstawicielach organizacji branżowych, instytucji edukacyjnych, instytucji rynku pracy, administracji publicznej oraz ekspertów i analityków branżowych, a także wszystkich innych zainteresowanych tematyką, wokół której skoncentrowane będzie webinarium.
Spotkanie będzie okazją do zaprezentowania wyników badań zrealizowanych w ramach drugiej edycji Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej - projektu PARP prowadzonego we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Wspólnie z zaproszonymi ekspertami dyskutować będziemy przede wszystkim o przyszłości sektora w kontekście możliwych scenariuszy jego rozwoju, a także aktualnych wyzwaniach stojących przed sektorem w nawiązaniu do obserwowanych trendów.
Serdecznie zapraszamy!
Czytaj więcej o cyklu #Branżowe Czwartki na stronie PARP.
Pliki do pobrania:
Broszura – wybrane wyniki II edycji badań
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań
Prelegenci
Program
21 września 2023
10:00 - 10:10
I cześć: Wzrost w trudnym czasie
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego w sektorze komunikacji marketingowej – rozpoczęcie spotkania
- Paulina Zadura, Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii, PARP
10:10 - 10:30
Pomiędzy 2020 a 2023 rokiem – pozytywny obraz sektora
- Iwona Krysińska, koordynator badań branżowych w projekcie BBKL II, PARP
10:30 - 10:45
II część: Maksymalne przyspieszenie technologiczne czy zwrot w kierunku relacji z drugim człowiekiem?
„Komunikacja Marketingowa 2030” – prezentacja 3 scenariuszy rozwoju sektora
- Natalia Krygowska-Nowak, współautorka Raportu z II edycji badań – sektor komunikacji marketingowej, MCM Institute
10:45 - 11:40
Autentyczność i wiarygodność w dobie AI i przyspieszenia technologicznego - rozmowa z ekspertami branżowymi o kierunkach rozwoju sektora
-
Ewa Duda-Maciejewska, współtwórczyni Akademickiego Centrum Doskonałości Dydaktycznej oraz Laboratorium Innowacji Dydaktycznych, Collegium Civitas
- Zbigniew Brzeziński, lider Grupy Roboczej Edukacja i Kariera Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
-
Marek Staniszewski, doradca strategiczny, trener biznesu, właściciel think tanku Heuristica
11:40 - 12:00
Wymiary angażowania – pomiędzy wyzwaniami a potrzebami pracowników. Rozmowa z Agatą Kaczmarską, Chief People Officer, Dentsu Polska & CEE
Moderacja spotkania: Monika Dawid–Sawicka, ekspertka rynku pracy