Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Pobierz wybrany format publikacji:
Przez ostatnie kilka lat jesteśmy świadkami rewolucji, jaka nastąpiła w naszym sposobie wykorzystania urządzeń mobilnych do komunikowania się, pozyskiwania informacji, konsumowania rozrywki czy też prowadzenia biznesu. Urządzenia oferujące więcej możliwości, zaliczane do klasy smartfonów, bardzo powoli zyskiwały na popularności - i to przede wszystkim w środowisku biznesowym. Jednakże w ciągu zaledwie kilku lat sytuacja zmieniła się diametralnie. Czy łatwo jest osiągnąć sukces na tym, co raz bardziej wymagającym, rynku? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w tej publikacji.
Spis treści
1. Wprowadzenie
2. Rynek aplikacji mobilnych
2.1. Przychody deweloperów
2.2. Dochodowość aplikacji
3. Modele monetyzacji
4. Marketing aplikacji mobilnych
5. Podsumowanie
6. Słownik