Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Autorzy: Jagoda Datha, Joanna Kwinta-Odrzywołek, Natalia Krygowska-Nowak
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań
Pobierz wybrany format publikacji:
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wybranymi wynikami z II edycji projektu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej. Badania prowadzone w ramach projektu miały na celu zwiększenie wiedzy na temat stanu i kierunków rozwoju kadr w branży i związanego z nim zapotrzebowania na kompetencje, a także określenie wyzwań, mających swe źródło w zmianach społecznych, gospodarczych i technologicznych.
Mamy nadzieję, że prezentowane wyniki okażą się interesujące oraz użyteczne dla osób zarządzających firmami, obecnych oraz przyszłych pracowników sektora komunikacji marketingowej, jak również wszystkich osób zainteresowanych tematyką kompetencji w sektorze.
Zespół badawczy
Spis treści
Informacje o projekcie
Metody badawcze
Informacje o sektorze
„Mała hossa” na rynku w 2021 r.
Trendy w sektorze
Wpływ pandemii i wojny w Ukrainie na firmy działające w sektorze
Wyzwania dla firm
„Komunikacja Marketingowa 2030”. Scenariusze przyszłości
Główne procesy biznesowe w sektorze i kluczowe stanowiska
Zapotrzebowanie na stanowiska wśród pracodawców poszukujących pracowników
Deklarowane zmiany w poziomie zatrudnienia w perspektywie dwóch i pięciu lat
Nowe stanowiska w sektorze
Ocenianie kompetencji pracowników
Rozwój kompetencji z perspektywy pracowników
Bilans kompetencji
Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować
Raport
Rynek pracy, edukacja, kompetencje. Aktualne trendy i wyniki badań (październik 2024)
Ewaluacja
Efekty pracy wykonanej przez ekspertów i generatywną AI
Ewaluacja
Ewaluacja efektów wsparcia w ramach II osi priorytetowej Nowoczesna Infrastruktura Transportowa POPW 2014-2020