Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Autorzy: Rafał Sowiński, Artur Kośmider, Marcin Kraska, Kinga Szewczyk, Paulina Sadowska
Dobre praktyki e-usług - 2012
Pobierz wybrany format publikacji:
1 Wstęp
2 Platforma promocji e-usług i projektów B2B
3 Sposób wyboru przedstawionych projektów
4 Dobre praktyki projektów e-usług4.1 Dontpay.pl - platforma promocyjna, wzajemnych poleceń i sprzedaży wiązanej
4.2 Firmao.pl - zarządzanie przedsiębiorstwem w modelu SaaS2
4.3 Fiszkoteka.pl – nauka języków online
4.4 iLunch.pl – gastronomia online
4.5 ivona.com/webreader – lektorka stron internetowych
4.6 JakDojade.pl - wyszukiwarka połączeń komunikacji miejskiej
4.7 KtoToMowi.pl - ćwiczenia wspomagające rehabilitację słuchu
4.8 Pyszne.pl - zamów jedzenie online
4.9 Qcadoo.com - usługa samodzielnego konfigurowania i korzystania z systemu typu MES przez internet w modelu SaaS
4.10 RekoMe.pl - personalizacja oferty e-sklepów
4.11 Tassky.com – wspomaganie organizacji pracy
4.12 Trail.pl – najciekawsze, sprawdzone szlaki turystyczne i powiązane e-usługi mobilne
4.13 Treco.pl - portal dla trenerów i szkoleniowców
4.14 UseItBetter.com - analiza zachowań użytkowników w serwisach i grach internetowych
4.15 YieldPlanet.com - system wymiany danych między usługodawcami turystycznymi
5 Elementy sprzyjające osiągnięciu sukcesu rynkowego
5.1 Po pierwsze klient
5.2 Pomysł na pomysł
5.3 Świadomość biznesu
5.4 Wszystko albo nic
5.5 Promocja i sprzedaż
Spis treści
Prezentujemy drugą edycję popularnego e-booka promującego najciekawsze i najbardziej innowacyjne polskie e-usługi. Tym razem przebadaliśmy około 1700 firm, które opisały swoje projekty i zamieściły je w katalogach na portalu www.web.gov.pl. Opierając się na autorskiej metodologii, której szczegóły przedstawiamy w dalszej części e-booka, wybraliśmy te projekty, które naszym zdaniem przedstawiają największą wartość dla rozwoju polskiej przedsiębiorczości i odpowiadają na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane e-usługi i technologie informatyczne.