Pomiń nawigację

Autorzy: Marcin Cichoń

Facebook jako narzędzie dla e-marketerów

Marketing

Seria: Wspieramy e-biznes

Rodzaj publikacji: Poradnik

Rok wydania: 2012

Język: PL

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Chyba nie ma już na świecie użytkownika Internetu, który nigdy nie słyszał o Facebooku. Ten popularny serwis społecznościowy może pochwalić się 901 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie oraz 526 milionami użytkowników dziennie. Ponadto Na Facebooku codziennie umieszczanych jest 300 milionów zdjęć oraz 3,2 miliardów komentarzy. Każdego dnia zawieranych jest także 125 miliardów znajomości.

Ten ogromny potencjał Facebooka odkryty został także przez specjalistów marketingu internetowego na całym świecie. Za zaangażowaniem użytkowników przyszły także globalne marki, jak również lokalne biznesy.

E-book który przygotowaliśmy jest zbiorem informacji przydanych przy własnoręcznym prowadzeniu kampanii marketingowych w mediach społecznościowych. Oprócz podstawowych rad w kwestii budowania zaangażowania fanów, dużą część publikacji poświęciliśmy statystykom Facebook Insights. Możliwość pomiaru działań na Facebooku jest wszakże bardzo istotna w kreowaniu wizerunku własnego biznesu.

Spis treści

1 Wstęp
2 Pięć wskazówek na efektywne wykorzystanie Facebook Timeline
2.1 Zamieszczaj obrazki w postach
2.2 Uważnie wybierz swoje zdjęcie w tle
2.3 Zwróć uwagę na statystyki
2.4 Wyróżniaj lub przypinaj najlepsze posty
2.5 Uporządkuj swoje aplikacje
3 Nowy wygląd profili firmowych na Facebooku. Sześć zmian o których powinieneś wiedzieć
3.1 Nowy wygląd i wrażenia
3.2 Zmniejszona widoczność zakładek
3.3 Brak strony docelowej (landing-page)
3.4 Nowy sposób prezentacji treści
3.5 Zmiana wyglądu aplikacji i strony
3.6 Prywatne wiadomości pomiędzy firmą a użytkownikiem
4 Facebook Insights - statystyki pomocne w marketingu w social media
4.1 Podstawowe wskaźniki Facebook Insights
4.2 Wiralność postów
4.3 Podział demograficzny fanów
4.4 Pomiar zasięgu
4.5 Liczba osób, które o tym mówią
4.6 Ilość meldowań
4.7 Eksport danych
5 Przykłady kreatywnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
5.1 Kraft Macaroni & Cheese's Jinx
5.2 Ingo's Face Logo
5.3 BlueCross BlueShield of Minnesota's Human Doing
5.4 GranataPet's Foursquare-Enabled Billboard
5.5 Reinert Sausages's Wurst-Face App

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

E-biznes – innowacje w usługach. Teoria, praktyka, przykłady

Poradnik

E-biznes – innowacje w usługach. Teoria, praktyka, przykłady

Zobacz
Kiedy inwestycja w marketing e-usług się opłaca

Poradnik

Kiedy inwestycja w marketing e-usług się opłaca

Zobacz
Nowoczesne kanały komunikacji z klientem w e-biznesie

Poradnik

Nowoczesne kanały komunikacji z klientem w e-biznesie

Zobacz

Polecane artykuły

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować