Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Autorzy: Jarosław Osiadacz, Krzysztof Buczek
Innowacje w sektorze usług - przewodnik po systematyce oraz przykłady dobrych praktyk
Publikacja powstała w odpowiedzi na zaobserwowaną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości lukę na rynku wydawniczym, na którym brakowało przystępnej publikacji na temat innowacyjności w sektorze usług. O ile innowacyjność przedsiębiorstw produkcyjnych jest zjawiskiem stosunkowo dobrze opisanym, o tyle zjawiska innowacyjności (we wszystkich jej aspektach) przebiegające w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonują w literaturze przedmiotu w sposób rozproszony i niepełny. Celem jaki postawiono przed autorem było zebranie pojęć opisujących zjawisko innowacyjności w działalności usługowej oraz opisanie przykładów zastosowania podejścia ukierunkowanego na innowacje w kształtowaniu zachowań organizacyjnych, komunikacji z klientem, a także w samym przedmiocie i sposobie świadczenia usługi.
Spis treści
1. Wstęp
2. Wprowadzenie do tematyki usług
3. Wprowadzenie do tematyki innowacyjności w sektorze usług
4. Innowacyjne usługi
5. Innowacje technologiczne w usługach
6. Innowacje procesowe w usługach
7. Innowacje organizacyjne w usługach
8. Promocja innowacyjnych usług
9. Podsumowanie
Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować