Pomiń nawigację

Autorzy: Małgorzata Baran, Agata Ostrowska, Wojciech Pander, Krzysztof Buczek

Innowacje popytowe, czyli jak tworzy się współczesne innowacje

Seria: Innowacje

Rodzaj publikacji: Poradnik

Rok wydania: 2012

Język: PL

ISBN: 978-83-7585-170-0

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Publikacja przybliża zagadnienia innowacji popytowych, w tym uporządkowania definicji odnoszących się do ich wdrażania w praktyce gospodarczej na gruncie nauk o zarządzaniu, nauk ekonomicznych i społecznych. Prezentuje także instrumenty, narzędzia i metody wspierające wdrażanie innowacji popytowych w firmach. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, ale także do wszystkich tych, którzy zainteresowani są poruszanymi w publikacji zagadnieniami.

Spis treści

1. Popytowe podejście do tworzenia innowacji – informacje podstawowe

2. Nowe koncepcje i trendy tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach

3. Instrumenty i metody ułatwiające wdrażanie innowacji popytowych

4. Przykłady zastosowania popytowego podejścia do innowacji

5. Wnioski i rekomendacje dla przedsiębiorstw

6. Aneksy

7. Pytania na które powinien odpowiedzieć sobie każdy przedsiębiorca po lekturze publikacji

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Innowacje w sektorze usług - przewodnik po systematyce oraz przykłady dobrych praktyk

Poradnik

Innowacje w sektorze usług - przewodnik po systematyce oraz przykłady dobrych praktyk

Zobacz
Dlaczego warto wykorzystywać popytowe podejście do tworzenia innowacji?

Poradnik

Dlaczego warto wykorzystywać popytowe podejście do tworzenia innowacji?

Zobacz
Czy Twoja firma jest innowacyjna? Jak poszukiwać innowacji w sektorze usług? Podpowiedzi dla MSP

Poradnik

Czy Twoja firma jest innowacyjna? Jak poszukiwać innowacji w sektorze usług? Podpowiedzi dla MSP

Zobacz

Polecane artykuły

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować