Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Badania interesariuszy komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji
Pobierz wybrany format publikacji:
Celem badania było zebranie danych do opracowania ram strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji (KIS). Badaniem zostali objęci przedsiębiorcy oraz przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu. Badanie interesariuszy komunikacji KIS zostało przeprowadzone z wykorzystaniem techniki CATI oraz FGI, w ramach szerszego „Badania ewaluacyjnego na potrzeby opracowania strategii komunikacji KIS…”, w ramach projektu „Monitoring KIS” (POIR 2.4.2).
Jeżeli więc chcesz się dowiedzieć:
- jaka jest wiedza przedsiębiorców na temat krajowych i regionalnych inteligentnych specjalizacji?
- czy nazwa krajowe IS oraz regionalne IS jest znana wśród przedsiębiorców?
- jakie skojarzenia wywołują u przedsiębiorców skrócone nazwy KIS i RIS?
- jaka jest wiedza przedsiębiorców w zakresie procesu przedsiębiorczego odkrywania?
- jakie są rekomendowane sposoby komunikacji i promocji KIS/RIS oraz PPO?
- z jakich źródeł przedsiębiorcy czerpią informacje na temat KIS/RIS?
zapraszamy do lektury!
Spis treści
- Streszczenie
- Kontekst realizacji badania
- Skrócony opis metodologii badania
- Wyniki badania
- Wnioski z badania i rekomendacje dla komponentu 3 badania
- Rekomendacje dotyczące strategii komunikacji