Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Ramy strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji
Pobierz wybrany format publikacji:
Raport jest dopełnieniem dwóch wcześniejszych badań dot. problematyki komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji - analizy semiotycznej pojęcia inteligentnych specjalizacji i przedsiębiorczości oraz badań interesariuszy komunikacji KIS. Stanowi on koncepcję przyszłych działań komunikacyjnych oraz wskazówki co do strategii komunikacji KIS. Raport powstał w ramach szerszego „Badania ewaluacyjnego na potrzeby opracowania strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji…”, w ramach projektu „Monitoring KIS” (POIR 2.4.2).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
- w jaki sposób dotychczas komunikowano inteligentne specjalizacje?
- jakiego języka używa się do komunikacji inteligentnych specjalizacji?
- jakie są najskuteczniejsze metody docierania z komunikatem do przedsiębiorców?
- jakie cechy powinien zawierać komunikat?
- jaka jest rola ambasadorów marki „inteligentna specjalizacja”?
zapraszamy do lektury!
Spis treści
- Wstęp
- Gdzie jesteśmy w chwili obecnej (background)?
- Co chcemy osiągnąć?
- Jaką rolę ma spełniać komunikat w naszej strategii?
- Do kogo chcemy dotrzeć z przekazem (core target group)?
- Czego ci ludzie oczekują, jak myślą, w co wierzą (insight)?
- Co jest głównym komunikatem (main massage, single minded message)?
- Dlaczego konsumenci mają nam uwierzyć?
- Co mają myśleć po kampanii, jaką reakcję chcemy wywołać?
- Klimat, charakter i ton przekazu (tone of voice)
- Co dodatkowo powinniśmy uwzględnić (mandatories)?
Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować
Raport
Analiza semiotyczna pojęcia „smart, inteligentne specjalizacje” oraz zmieniających się kodów przedsiębiorczości