Pomiń nawigację

E-usługi - definicja i przykłady

Seria: Wspieramy e-biznes

Rodzaj publikacji: Raport

Rok wydania: 2009

Język: PL

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Według definicji "dotacyjnej" (działanie 8.1 POIG) e-usługi to takie usługi, których świadczenie odbywa się za pomocą Internetu, jest zautomatyzowane (może wymagać niewielkiego udziału człowieka) i zdalne. Od usługi w ujęciu tradycyjnym, e-usługę odróżnia brak udziału człowieka po drugiej stronie oraz świadczenie na odległość.

Spis treści

1. Definicja e-usług
2. Problemy ze zrozumieniem definicji
3. Rodzaje e-usług z przykładami
4. Rodzaje e-usług i produktów cyfrowych według przedstawicieli przedsiębiorców oferujących e-usługi
5. Rodzaje e-usług i produktów cyfrowych według przedstawicieli instytucji branżowych, stowarzyszeń, fundacji, izb działających na rzecz e-usług
6. E-usługi w Polsce - Sytuacja bieżąca i perspektywy
7. Funkcjonowanie na rynku e-usług
8. Wnioski

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Motywy rozpoczęcia działalności w sferze e-usług

Raport

Motywy rozpoczęcia działalności w sferze e-usług

Zobacz
Potrzeby informacyjne i doradcze przedsiębiorców wchodzących na rynek e-usług

Raport

Potrzeby informacyjne i doradcze przedsiębiorców wchodzących na rynek e-usług

Zobacz
Bariery hamujące rozwój i globalizację e-usług

Raport

Bariery hamujące rozwój i globalizację e-usług

Zobacz

Polecane artykuły

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować